به نام خدا...دوندوخ 😅😅 خببب دو روزه هوا به طور خیلییی غیرعادی خیلییی سرد شده انگار میخواد برف بباره!!انگار آب و هوا خودشو باما تنظیم کرده هرموقع ک باهمیم بارون میباره و طوفان میشه الانم ک فصل دونفره هاس و اولین فصل عاشقیمون اینجوری😍😉اصلا فلسفه یِ برف و بارون دوتایی قدم زدن وخـاطره ساختنه.... وگرنه جـُز اینکه هوا رو سـرد کنن و مردمُ کلافه فایده یِ دیگه دارن؟ندارن دیگه :) 😍😇❤️🍃صبحا خودم میرم دانشگاه از وسط راهم ک با قدم های دونفریمون میرسیم سنگر علم و دانش😅سردی و بارون هوا با اینکه زیاده ولی عاشق این لحظه هام بوسه های ی هویی رو دستی ک چترو بالا سرت گرفته خیره شدن تو چشایی ک حواسش به اینه ک خیس نشی و بیشتر چتر سمت من باشه قدم زدن مسیرهای طولانی خیابونای پاییزی ک با بودنش کنارت و گرمای دستاش سرمای هوارو فراموش میکنی و همه نگرانیت  از تموم شدن راه میشه....هعییییی...

رئیس دانشکده عوض شده و یه خانوم از ارومیه اومده و در حال بررسی دانشگاه و مشکلاتشه. عاشورا تاسوعای امسالو ارومیه بودیم و خیبی متفاوت تر از سالای دیگ بود درسته خسته شدم و کمرم درد میکرد ولی کار کردن برا امام حسین(ع) خیلییییی حس خوبی داشت و هرلحظه تو دلم از خدا ثواب این حسای خوبو برا دونفریمون میخواستم 😊 ساعت خوابم بهم ریخته زود شب میشه و به قول اینستایی های عزیز بعد خواب عصر وقتی پا میشی نمیدونی صبحه یا شب خونه هم کسی نیس😃 دهم این ماه تولد یکی از بهترین معلمای دوره ی راهنماییم بود تو دوران مدرسه دوس داشتم اولین نفری باشم ک بهش تبریک میگم برا همین صبح زود میرفتم دفتر و بهش تبریک میگفتم پارسال یادم رف اما امسال زنگ زدم و خیلییییییی ذوق زده و خوشحال شد قرار شده ی روز برم ببینمش دختر نداره ولی منو خیلی دوس داشت من نیز خیلی تر☺ 

من دختری از جنس پاییز با قلبی پر از مهری سرشار از عشق عاشق پاییزم فصل عاشق های دونفره با قدم های دونفری در این فصل عاشق شدم عاشق مردی آبانی از جنس خودم ک امنیت و آرامش رو با خودش آورد.حس خوب یعنی 🍁پاییزت 🍁را یک نفر هست که بهار کند و یک نفر😍 کنار فصلهایت با تو قدم میزند چه خوب است که آن یک نفر اینهمه کارش را بلد است آن یک نفر را درست انتخاب کنید. پاییز را دوست دارم برای وقت‌هایی که:کنارت هستم و دلتنگ می‌شوم همان ‌وقت‌هایی که بی‌اختیار خود را در آغوش تو جا می‌دهم و تو دستانت را به *دورِ بودن من حلقه می‌کنی*

من توراااااااااا خیلی عاشق.....عاشقتر از پاییز




برچسب ها:دختردانشجو، پرستاری، ورودی94، نوشته های یک پرستار، پاییز، قدم های دونفره، عاشق،
امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 32

[ چهارشنبه 12 مهر 1396 ] [ 23:09 ] [ baran ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه