اولین پست استرس ناک من😔 این چن وقت دیدوبازدیدای عید وقت نکردم بنویسم.....تا اینکه امروز ظهر خوابیده بودم پاشدم دیدم ی شماره ناشناس دوبار زنگیده اصولا غیر دوستام کسی بهم نمیزنگه شماره های گوشیم پاک شده نگا کردم از بچه ها نبود چن دقیقه پیش دوباره زنگید داشتم ظرف میشستم جواب دادم 😔 بعد سلام و احوال پرسییییی شما؟؟؟ من مامان... هستم وای هنگ کردم نفسم بند اومد تشنج کردم اریتمی گرفتم کلا همه چیییی اصلا نفهمیدم چی گفتم 😧😧واااااای الان میگن چ دختر هولی بود ....اه ....اه...هنوزم استرس دارم قلبم با شدت داره میزنه ...اخه ی هو اینجوری میگن 😖 خلاصه اولدوم 😶😯




برچسب ها:دختر دانشجو، پرستاری، ورودی 94، نوشته های یک پرستار،
امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 35

[ یکشنبه 06 فروردین 1396 ] [ 18:44 ] [ baran ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه