دوباره برگشتم شهر زیبای خوی البتع به نظر من یه تیکه از بهشته😉 و یه البته ی دیگ اینکه دیروز دوتایی برگشتیم و ظهر خودش برگشت 😥 چن وقتیه هی میخوام بنویسم ولی چون بین نوشتن و حرفای تو ذهنم یکم فاصله می افته اون جمله های قشنگی ک ب ذهنم میان یه هو فرار میکنن همیشه سعی میکنم حرفایی ک دقیقا تو ذهنمه رو بنویسم مثه مریضا ک هرچی از درد درک میکنن رو با کلمه های خودشون بیان میکنن و باید خیلی بهشون توجه کنیم انگاری منم ی جورایی مریضم و حس میکنم هرچی بیشتر میگذره مریضیم بدتر میشه خیلی چیزا و ایده ها تو ذهنمه و ی کارایی رو باید انجام بدم امیدوارم موفق بشم عصر نخوابیدم باید کم کم ترکش کنم تا موقع دانشگاه بتونم سر کلاس گوش بدم و خوابم نگیره خونه هم کسی نبود رفته بودن عروسی تازه اومدن نفس منم ک ظهر رف داداش هم کلاس رفته بود تو خونه تنها بودم خب یکم از رفتنش ناراحت بودم ...اه اه از وقتی ک بیدار شده بود هی برم برم راه انداخته بودم اخه یکی نیس بگه آخه آقای محترم نمیگی رفتنت برا خانومیت خوشایند نیس ک هی میگی 😒😒😒 و اینکه یه بار دیگ اون حرفی رو ک موقع رفتن از اتاق رو زدی رو بزنی خودم میکشمت😒😔😔😒حواست باشه ک زندگی منم ب تو بستس پس وقتی ک نیستم مواظب خودت باش تکیه گاه من😍😊 لیوانی ک دیشب توش آب خورد هنوز جلوی پنجره بود ک وسط فیلم چشمم بهش افتاد ی لحظه حس کردم مثه تو فیلما چشام از دیدنش برق زدن😄😄😅 انگیزه ی خوبی برا خوردن چایی دارچین بود اونم وقتی ک هیشکی نبود آخه تو خونه چایی دارچین دوس ندارن...خیلی چسبییید😍 بیسکوییتم ک گرفته بود نبرد تو راه بخوره مونده بود ....عکسشم ک روی میز هی جلو چشمم بود کاروی سومین ماهگردمون بود 😍cumaoهمسری 😊از بین اون همه حرفی ک الان تو ذهنم دارن اینور اونور میرن میخوام فقط پررنگ ترینشو بگم.... با همه وجودم تو دلم آروم درگوشت میگم ک دلم برات تنگ شده😊 البته امروز نتونستم جلوی خودمو بگیرم هی زنگ میزدم آخرینشم تقریبا یه ساعت پیش بود ک از ی صحنه فیلم ترسیدم زنگیدم البته بیشترش بخاطر دل خودم بود😅امروز یه حس کاملا ناشناخته تر رو تجربه کردم دلتنگی عمیق تر یه دوست دارم عمیق تر

عشق ینی تنها نزاری کسی رو که میخوادت

ینی اون توی تابوتم نره از یادت ینی رازه سکوتت و علت فریادت

عشق ینی هیچی نمونه توی قلبت الا اون ینی تب کنه لیلیو بمیره براش مجنون ینی اونی که هواش مستت کنه مثه بارووون...مثه باروووون

عشق ینی تو..

د..و..س..ت..د..ا..ر..م💗

 




برچسب ها:دختردانشجو، پرستاری، ورودی94، نوشته های یک پرستار، دلم برات تنگ شده،
امتیاز : :: نتیجه : 1 امتیاز توسط 3 نفر مجموع امتیاز : 3
تعداد بازدید مطلب : 32

[ یکشنبه 29 مرداد 1396 ] [ 1:41 ] [ baran ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه