امسال رو خدا بخیر کنه هرچی اتفاقه پشت سرهم میفته نمیدونم  وقتی این وسط یکی دیگ ی هویی ابراز احساسات کنه چ شکلی میشین اما امروزم دوباره جا خوردم این یکی جناب فرمانده می باشن😐حالا منتظره ک من جواب بدم..... خودمم نمیدونم باید چیکار کنم دیشبم ک مامان نفر قبلی ک گفتم برا اومدن عید دیدنی خبر دادن نمیدونم کی میان اینم از این ور

قبل ابراز احساسات جدید ب یکی گفتم ک برام استخاره کنه الان گف ک خوب نیومد ک خوب برا نفرقبلی بود ی جوری ته دلم بدجووور دلشوره و نگرانی هس خیلییییی ها خب بعد این همه اتفاق دیگ اون حس اولیه تازه هم ک نسبت بهش پیدا کرده بودم اونم از بین رفته بود و همه چی برگشت سرجای اولش😞....

نمیدونم باید چیکار کنم😔 




برچسب ها:دختر دانشجو، پرستاری، ورودی94، نوشته های یک پرستار،
امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 23

[ دوشنبه 07 فروردین 1396 ] [ 23:55 ] [ baran ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه