با یک ماه تأخیر دوباره مینویسم امتحانای این ترمم تموم شد ولی خیلی بد بود😑 روز عید فطر با آقایی رفتیم ارومیه ک از اونجا هم بریم مسافرت بعد ی روز راه افتادیم قرار بود اول بریم ساری بعد از اونجا بریم مشهد تو راه بودیم ک زنگیدن و گفتن ک مامان بزرگ پدر آقایی فوت کردن بعدشم مامانش حالش بد شد تنگی نفس داشت بعد ی مدت رسیدیم زنجان و رفتیم بیمارستان بعد نوار قلب اینا قرار شد چن ساعت تحت نظر باشن تا نصف شب بیمارستان بودیم بعدش برگشتیم بخوابیم ولی صبح بازم حالشون بد شد دوباره رفتیم بیمارستان تو تزریقات هم یکم با اون خانومه حرفمون شد و از دست آقایی و باباش ناراحت بود 😅همیشه حقیقت تلخ است. به هرحال بعد چن ساعت همه چی تموم شد وخداروشکر حالشون بهتر شد شب رسیدیم ساری و فرداش رفتیم خونه داییش شبشم ب سمت مشهد حرکت کردیم از جاده کیاسر رفتن ک پر پیچ بود هی اینور اون ور میرفتیم اما موقع رانندگی آقایی احساس خوبی

 داشتم و خیلی خوب رانندگی میکرد تو جاده پرنده پر نمیزد یکم حالم بد بود خوابیده بودم ک با صدای عهههههههه همسرجان بیدار شدم جاده پر از دود بود ی پراید با سرعت زیاد می اومد بعد چن دور از جاده خارج شد رفتیم پیشش ی خانوم با بچش بود خداروشکر چیزیش نشده بود بعد کلی خستگی راه رسیدیم مشهد😍 خیلی خوب بود زیارت و صحن آقا و سلام دادن در کنار همسر .الان ی هو دلم خواس کاش الان دوتایی تو صحن بودیم....

دوست باباش دعوتمون کردن ک بریم خونشون وقتی وارد شدیم خیلی تعجب کردم سه تا دختر داشتن ک هرسه تا هم از لباسای عربی پوشیده بودن و روبند انداخته بودن تازه دستشونم دستکش بود رفتم پیش همسرجان نشستم دیدم انگار مردونه زنونه جداس زود رفتم پیش خانوما😅 با اینکه خیلی خانواده خوب و مذهبی بودن و خوشم اومد ولی بنظرم اون طرز پوشش تو خونه یکم افراطی بود 😔

نشد خیلی بگردیم چون باباش میخواس برا مراسم برگرده هوا هم خیلییییییی گرم بود وسط راه تو دامغان از دایی اینا جدا شدیم وقتی اینورا رسیدیم هوا واقعا خوب بود فردای رسیدنمونم برگشتیم خوی الانم آقایی خونه خودشونه و من اینجا دلم خیلی براش تنگ شده امروز ک خبری ازش نبود 😔 فردا قراره بیاد اینجا😍

همسرجان من تورا خیلی دوس...




برچسب ها:دختر دانشجو، پرستاری، ورودی 94، نوشته های یک پرستار،
امتیاز : :: نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0
تعداد بازدید مطلب : 32

[ سه شنبه 20 تیر 1396 ] [ 23:35 ] [ baran ]

[ نظرات (0) ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه